رابطه

از نظر من در ابتدای یک آشنایی‌ ساده‌ دغدغۀ شکل گرفتن رابطه می‌چربد به خیلی چیزها چون در آنروزها مرغ تو یک پا دارد ، ((من او را می‌خواهم)) به اینجای کار که میرسی هنوز وارد میدان نشده تیر خلاص را رها می کنی . قبل ازاینکه بدانی از این اشتراکِ دو نفره چه می‌خواهی و می‌خواهی کجای آن بایستی مشغولِ بده بستان عمیق عاطفی می‌شوی و آنقدر با تمام سادگی و بی‌ریایی تمامِ خودت را نثار می‌کنی که تا ناگهان سرت را بلند ‌کنی می‌بینی که بده بستان‌های رابطه باهم جور نیست و درست همان وقت تو تمام می شوی !!

بعد هم تمام تقصیرها می افتد به گردنِ عشق بیچاره و تا مدت‌ها از هرچه عشق و عاشقی‌ست بیزار می‌شوی ، اصلا از هر چه مهربانی و صداقت و یکرنگی در دنیاست بیزار می‌شوی .

اینها را گفتم دوست من تا بگویم یک شروع آرام که لازمه‌اش داشتن آگاهیِ کامل از خودت و خواسته‌ هایت در رابطه است قطعا نتیجۀ بهتری در روزهای پیش رویت خواهد گذاشت !!    

((همــــــین))...


نظرات 3 + ارسال نظر

من درگیر اون «همین» توی اخر های هر دو پست شدم!

هر سه پست :)
ی نوع امضاس برای هر پست ؛)

Sara 1395,06,16 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.commaa.blogsky.com

گاهی هم خواسته ها زیاده،برای همین رابطه به بن بست میرسه

اگه بدونی از رابطه ات چی میخوای.آدم درست انتخاب میکنی ک اینجوری بالطبع به بن بست نمیخوری.:)

السا 1395,06,15 ساعت 04:31 ب.ظ http://gooshvare-gilas.blogsky.com

دقیقا همینطوره که گفتی...به نظرم ازین بهتر نمیشد توصیف کرد... :)
آگاهی کامل از خودمون و خواسته هامون ! این خیلی مهمه ولی متاسفانه هیچ وقت بهش توجه نمیکنیم...

قبل به وجود اومدن رابطه بهش توجه داریم.ولی به قول معروف عشق آدم کور میکنه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.